vrijdag 8 maart 2013

365 dagen- Update #2


Inmiddels ben ik al meer dan twee maanden bezig met mijn 365 dagen project en stiekem ben ik best trots dat ik nog niet één keer een dag heb overgeslagen. Soms ben ik bang dat ik de volgende dag niets nieuws zou kunnen bedenken om te tekenen, maar dat valt gelukkig tot nu toe ook mee. Maar verzoeken of ideeën voor nieuwe tekeningen zijn natuurlijk altijd welkom. Hieronder een paar fotos van de tekeningen van afgelopen maand. Als je mijn project dagelijks willen volgen, dan kan dat via instagram. Hier zet ik elke dag een foto van mijn tekeningen online. Update #1 op mijn blog vind je hier.




//In the meantime it's more than two months ago that I started my 365 days project and I have to admit that I am a bit proud that I didn't skip a single day till now. Sometimes I am afraid that I can't come u with new ideas for sketches but up to now luckily that hasn't been a problem. However, ideas and suggestions for new sketches are always welcome! Here a few pictures of my sketches of the last month. If you want to follow my project daily, you can do so via instagram, where I upload pictures of my sketches every day. Update #1 on my blog can be found here.//















Photos & drawings: ©Andrea Maassen
Banner & Boats by ann.meer
Follow on Bloglovin

15 opmerkingen:

  1. Prachtig werk, je hebt echt een eigen stijl... Heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Je hebt inderdaad echt een fijn eigen tekenstijltje, ik kijk al uit naar de volgende update!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die van 7 maart zielig! ;)
    Maar echt geweldige tekeningen!! Mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je ook op Instagram en vind het echt heel erg leuk om jouw tekeningen voorbij te zien komen. Ze zijn super!

    Liefs van Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk die veren tooi! Maar hij is zoo mooi geworden :)
    Ik vroeg me af of je de tekeningen eerst met potlood tekent of meteen met pen?
    Ze zien er altijd zo strak uit namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) ik teken meestal eerst de contouren met potlood en dan pas met pen.

      Verwijderen
  6. Ik wil net zo mooi kunnen tekenen zoals jij!!!!!!!! Maar ik kom nergens in de buurt want die skill bezit ik dus echt niet. *beetje jaloers is* ;) Dikke vette pluim voor al het moois wat je maakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt jaloers op jouw manier van tekenen! Al jouw tekeningen kunnen zo in een kinderboek of wat voor ander boek dan ook. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wanneer is je webwinkel online? ;-)
    Je maakt echt toffe dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah, je hebt zo'n leuke tekenstijl!! Supervrolijk om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uw tekeningen zijn echt supermooi! De indiaan en de pagina's met het houten olifantje zijn het leukst vind ik. Bij mij komt er volgende week ook een update van mijn 365 dagen project, maar mijn tekeningen zijn verre van zo leuk als de jouwe. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf! Ik ga hier even naar beneden scrollen en je gezellig volgen! Wat heb jij een leuk blog :D Word er al helemaal vrolijk van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt geweldige tekeningen!! Hier wil je toch een heel (kinder)boek van hebben?! De indiaan is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen