dinsdag 11 december 2012

Work in progress

 
Ik ben al een tijdje aan het experimenteren met het borduren op papier en karton. In november liet ik jullie al deze gedeeltelijk geborduurde illustratie zien. Vorige week ben ik nu  begonnen aan een nieuw borduren-op-karton project. 
 
//I am experimenting with embroidery on paper and cardboard for a while now. In november I already showed you this partly embroidered illustration. Last week I started a new cardbord embroidery project. //
 


©Andrea Maassen, 2012.
De foto's die ik hiervoor op karton heb geprint, zijn in het vorjaar op de kermis genomen. Ik ging toen in het donker experimenteren met zwart wit film en lange sluitertijden. Nu ben ik bezig om nog meer foto's uit deze serie aan het borduur project toe te voegen. Als het genoeg zijn wil ik er misschien een zelfgebonden kartonnen boekje van maken.
 
//The photo's I printed on cardboard for this purpose were taken last spring, when I went to the funfair by night to experiment with black&white film and long exposures. I am currently working on adding more photo's of this series to the embroidery project and think about making a little cardboard book out of it. //
 

Follow on Bloglovin

7 opmerkingen:

  1. Super tof! Je eigen geëxperimenteerde foto's en je eigen borduursel erop. Wauw! De foto's op zich vind ik al prachtig, maar het borduursel voegt echt wel iets toe. Vooral de bovenste vind ik heel erg mooi :) hoe vind je het zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel voor je lief commentaar! :) Ik heb een beetje geexperimeteerd met verschillende foto's en ook met verschillende lijnen en deze bevielen me zelf het beste. Daarom wil ik nu dus nog meer foto's uit deze serie gebruiken. Ben nu bezig met de deerde. Eens kijken hoeveel het dr uiteindelijk gaan worden.

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik heb het een paar jaar geleden ook gedaan. Op drie bloemen, deze hangen nu bij mn moeder aan de muur. Het geeft de foto's net een extra dimensie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow... Ziet er echt heel bijzonder uit, zeker de combi van zwartwitfoto's en de kleuren borduurwerk. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi! Die illustratie wat je hebt gemaakt vind ik echt nog leuker, haha! Ik zou hem zo willen ophangen in een lijstje! De combinatie van illustreren en borduren vind ik zo mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! :) ja, die illustratie heb ik dus ingeleverd voor een wedtstrijd. stiekem ben ik een beetje verdrietrig dat ik hm nu zelf niet meer heb haha.maar ik werk al aan een nieuwe...;)

      Verwijderen